Tandläkare.

Igår när jag hämtade Pixie från dagis, berättade de att det hänt en olycka. Hon hade ramlat emot ett cykelstyre. Undersidan på överläppen fick ett jack och det blödde massor. Men de trodde även att tänderna kan ha fått sig ett slag. Så jag ringde och bokade tid hos tandläkaren. Där vi varit idag på morgonen. Men stackaren ville inte, så hon har varit ledsen och gråtit. När vi var där gömde hon sig bakom snuttisen och var ledsen. Men tillslut fick de se läppen och tänderna. Läppen kommer att läka och tänderna såg fina ut. Men ville ändå ringa och anmäla det hos försäkringsbolaget. När jag lämnat av henne på dagis så sprang jag och köpte nya pärlor, klister örhängen där det även var små ringar i paketet. Hon får det för att hon var duktig, och att hon ska minnas besöket med bra känslor istället. Ikväll ska jag äta middag med klassen och vår mentor. Tänk att imorgon är jag klar! För då är det studenten..känns smått overkligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0