Bästa.

Jag säger väldigt ofta till Pixie att hon är världens bästa Pixie. Men även att jag älskar henne. Hon svarar alltid tillbaka älskar mamma. Men imorse så sjöng hon: bästa mamma, älskar mamma. Det värmer i mitt hjärta!<3 Igår så lärde sig Pixie att blåsa såpbubblor. Vilken lycka i hennes ögon, när hon utbrister: mamma, Pixie kan! Idag är Pixie på dagis till halv 12. Jag mår äntligen bättre nu:) är fruktansvärt trött av pencillinet o mår illa av det. Så väntar jag bara på att få tillbaka energin helt. Blir fortfarande helt slut efter ansträngning. Emil är hemma med oss från tors denna vecka. Skönt med en lång helg! Förhoppningsvis så hittar vi en Studentklänning och en liknande till Pixie. Och så blir det att träffa Pippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0