Feberfri!

Febern har varit en vän ( läs ovän) i min kropp ett antal par dagar. Har inte jublat av förtjusning direkt. Men igår så försvann den äntligen! Trodde aldrig den skulle försvinna. Haft feber i 9 dar och fått äta panodil. Nu är det ett par dar kvar på min kåvepenin kur, som jag mår så illa av.. Så till nästa helg räknar jag med att vara återställd! Då äntligen ska Pixie få träffa Pippi!:D idag har jag faktiskt orkat va uppe en stund ibland. Följde även med och klappade ett jätte tamt lamm. Pixie var jätte modig! Hon har blivit så stor.. Är inte klokt. Hon säger själv att hon är en stor flicka. Och ja hon är inte så liten längre. Min älskade, blir så där nyförälskad varje dag. När hon säger nått nytt, gör nått nytt eller bara ger mig ett sånt där fint leende som bara hon kan. Jag är så otroligt rik. Kanske inte på pengar direkt. Men på kärlek. Har så mycket kärlek runt omkring mig så jag är så otroligt glad. Detta år är ett bra år, så mycket händer. Och jag längtar, längtar så otroligt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0