Glass

Efter dagis gick jag och min skatt, och köpte glass. Något som vi båda två älskar. Hon ville ha med strössel på. Kvalité tid med min älskling kallas det. Bara hon och jag, ja just det nallen med såklart. När vi ätit upp gick vi till djuraffären för att kika på fiskar. Men även för och köpa en ny leksak till kissen. Hemma har vi lagat mat, tomatsoppa med pasta blev det idag. Sedan har vi kikat på kort när pixie var en liten bebis. Så fort tiden går! Helt sjukt faktiskt. Hade det inte varit för min rygg som sagt upp sig helt..i ca en veckas tid. Då hade dagen varit perfekt. Men har ju alltid haft ont och problem med ryggen. Men nu är det super jobbigt. Haltar för kan inte stödja på vänster. Då skär det som knivar. Hoppas det blir bättre snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0