Inte bättre:(

Igår var jag så trött på detta..efter att endast sovit nån timme då och då under natten. Hade så ont så beställde tid hos sjukhuset. Som jag befara så fick jag pencillin mot bihålsinflamation..denna natt var exakt lika jobbig och vakna kvart över 5 och gav upp där, hade feber. Just nu sitter jag i soffan med Pixie. Har så fruktansvärt ont. Hoppas pencillinet hjälper snart. Emil åkte till jobbet idag, för Pixie ska gå några timmar till dagis. Fy orkar egentligen inte gå..men hon har inte varit där på 8 dar så hon pratar om barnen. Hoppas lämningen går bra bara, med tanke på att det var ett tag senast. Sen ska jag hem och vila och försöka sova nån timme innan jag hämtar hem min älskling igen. Vill så gärna vara frisk!!!! Saknar min Tusse..sen jag flytta ihop med Emil har jag inte haft tid att umgås med han. Men försöker när jag kommer till mamma. Han är så gammal nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0