Lider mot sitt slut.

Nu Äntligen får jag väl säga?! Så lider skolan mot sitt slut! Fan vad skönt..passar på att säga fan nu. För hemma får vi inte det längre. Och om jag eller Emil mot förmodan råkar göra det..ja då säger Pixie baja baja! Sista provet gjort idag och fick MVG på det. Skön känsla! Sista inlämningen är färdig och lämnas imorgon. Nästa vecka är det rätt slappt..ett prov/ läxförhör muntligt. Sen så! :D fick hem mitt stödbälte för bäckenbenet idag, och sjukgymnasten jag träffa imorse gav mig en tensapparat för att hjälpa smärtan i ryggen. Sen om barnvakt går ihop i juni blir det vattengympa, annars får jag vänta tills i höst då de börjar igen. Och fick lite råd och tips, men hoppas ryggen blir bättre inom nån vecka eller två! Vi fick besök av sylva som Pixie säger. Efter maten blev det fruktsallad och glass. Och senare blev det mera glass..ja vi tycker om glass här;) men får man finbesök så får man faktiskt unna sig dubbla efterrätter. Nu ska jag nog sova. Samla energi till morgondagen. Efter skolan blir det en tur till Alv, för att sedan heja på pappa Emils match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0