Morsdag

Kan inte riktigt fatta att detta var min tredje morsdag och tänk vad många fler det kommer att bli! Fick blommor från mina älskade. På dagis hade pixie gjort en söt blomma i veckan till denna dag. Firade med att jag fick sovmorgon. Vilket behövdes eftersom jag inte var i säng före kl 1! Grillade med fina vänner på kvällen och blev mer eller mindre med tvingad till öltältet. Dock blev jag trött fort eftersom jag var nykter. Men hade en super kul kväll! Inte varit iväg och gjort nått själv på flera..flera månader! Var även på kröngården idag och fick våra scheman. Så skönt och veta hur man jobbar under sommaren, så man kan planera lite. Och alla verkade vara trevliga. Men nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0