Plugg!

Fy känner mig så otroligt stressad..Har så mycket plugg nu så det är inte klokt..Men ska snart gå och hämta min älskling på dagis. Så ska vi ta en tur till lekparken med Lollo och Sixten, vilket var evigheter sen. Så ska bli kul! Gjort min bokredovisning klar och läxan i religionen, men detta har jag kvar: har projektarbetet som måste skrivas klart imorgon och skickas in, håller på med en stor rapport i naturkunskapens om jag började med idag så den måste skrivas klart tills på fredag, måste skriva ett personligt brev i svenskan som tillhör cvt, måste göra MASSA frågor i bartecknik klart helst till på fre...och nästa vecka måste jag plugga till 2 prov som jag inte varit med vid genomgångarna pga att vi var sjuka! Fy fasen..fattar inte ens varför jag skriver här?! Men behövde vila hjärnan i några min innan jag skriver lite till. Vi ska laga pizza till middag idag, Pixie älskar att hjälpa till med maten. Sen beroende på hur trötta både hon och jag är efter maten. Eftersom vi äter senare på mån och ons. Så kanske vi cyklar ner till gästgivarhagen för och se om fåren kommit ut? Annars slöar vi hemma. Men mitt i all pluggstress så måste vi göra roliga saker. Så igår var vi och lekte på ALV med pixies kompisar Estelle och Hampus. Senare på em så firade vi min morfar som fyllde 87år. Imorgon har vi knytis grillning hemma hos Pixies kompis Vinga. Så då får hon träffa de barn hon pratar om, förutom de på dagis. Svårt att hinna med och träffa alla bara, så är kul när man får göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0