Sjukresultat.

Igår var Pixie hos läkaren och tog sitt första blodprov i fingret. Mitt hjärta gick sönder en aning. Fy inte kul att se sin dotter så ledsen. Hon sa när vi kom hem att hon inte ville måla mer hos doktorn. Hon blev nog förvånad över att det kom röd "färg" ur fingret. Hon fick molipekt mot sin hosta. Som hjälpte henne att tillfriskna. För idag har febern hållt sig borta. Vi skulle Igentligen kommit tillbaka idag om febern varit kvar. För hon var på gränsen mellan bakterie o virus, de var inte säkra o ville inte ge medicin i onödan. Men idag har hon varit uppe på benet mer än hon suttit:) ätit lite grann och sovit 2 timmar lunch och hon somna nu strax innan 5. Och ska låta henne sova en liten stund. Hon behöver sova nu efter denna tuffa vecka. Tyvärr visade tempen 38 grader på mig igår, och har inte ändrats idag trots panodil. Är genomförkyld och mår inte alls bra tyvärr. Tur var så har Emil varit hemma idag, för är inte snällt mot Pixie nu när hon blivit piggare att bara vara. Och om jag ska bli frisk så måste jag få vila emellanåt. Tur man är två och ställer upp på varandra! Men nu har han åkt iväg till sin match och kommer hem senare ikväll. Vi hade planerat att kolla på den, första hemma machen. Men får kolla på andra ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0