Trött på detta.

Börjar bli riktigt trött på detta! Haft feber sen i tors. I söndags trodde jag det började bli bättre. Tvingade mig själv att bita ihop och ha ett på klistrat " jag orkar detta". Katten i horn hade fått kattungar o Pixie var bara såå sugen på att träffa dem. Och hennes kusin Vincent behövde barnvakt den dagen. Så vi åkte till horn med barnen. Där de fick åka traktor, åkgräsklippare och självklart träffa kattungarna och korna. Nöjda barn efter en mer eller mindre hel ute dag. Som dessutom avslutades med att mata lamm i närheten av Vincents hus. Där emot kände jag hur trött o dåligt jag mådde när vi kom hem på kvällen. Ändå satt jag uppe och såg filmen vi hyrde. Som var skit bra! Natten var dålig, då jag hosta så jag spydde. Vilket jag gjort under dagen med. Febern är tillbaka på 38 grader. Blir påverkad fort av feber. Huvudet känns som bly eftersom bihålorna gör så sjukt ont. Men sjukhuset hade en norm att gå efter 10 dagar. Så om det är kvar på tors ( o om det inte blir sjukt mycke värre) ska jag ringa då för o få komma in. Annars kan det läka ut självt om man vilar, dricker äter och ligger högt med huvudet. Även om det känns som man ska gråta och gömma sig under täcket ibland. Mest ångest för allt jag missar i skolan..Emil är en ängel och är hemma med oss. Pixie är feberfri men äter hostmedicin 3 ggr dagen som hon blir trött av. Sedan vill vi inte låta henne gå fören hon är helt återställd, så det inte kommer tillbaka. Så Pixie har blivit en riktig pappa tjej. Det är ju mest de som får roa varandra. Jag gör det lite när jag orkar. Så får lagad mat, diskat och en road tjej, men även möjlighet att vila. Som är guld värd när man mår som en påse skit. Morgondagen är efterlängtad<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0