11.

Igår hade vi en sån där bra dag. Elisabeth och Hampus kom och hade med sig lunch. Sen gick vi och hämtade hem mitt älskade hjärta. Barnen lekte och lekte. Verkligen så där jätte bra och vi ville inte avbryta det. Var länge sedan de lekte så. Men när kl närmade sig 4 så åkte de ändå hem. Var en jätte mysig dag.

Dock så vaknade jag med molande värk i magen. Den släppte aldrig under dagen och blev bara värre. Trodde (önskade) att det skulle komma igång. För mitt i fick jag lite sammandragningar som gjorde ondare än vanligt. Informerade de närmaste, men tyvärr har det inte blivit värre. Utan är samma "mensvärk" som envist håller sig kvar. Så min tur som vanligt..får väl gå med jobbiga förvärkar ett tag innan bebis vill ut. 11 dagar kvar till bf. Snälla kom idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0