<3

Ni vet den där känslan som bara kommer över en, när man nästan spricker av kärlek och nyförälskelse för någon. Det kan vara när någon säger, gör eller bara är så där fin. Jag älskar den känslan, när man känner hur mycket en person betyder för en. Men samtidigt så spricker man av kärlek.

När Pixie gör något eller säger något. Som gör att man bara känner åh denna underbara unge. Ja då brukar det svämma över kärlek i hela min kropp. Likaså när Emil är sådär fin, extra förstående eller bara finns där lite extra, utan ord, utan han bara finns och gör mig så där extra lycklig. Vet när jag behöver den där kramen eller pussen. Helt i rätt tid. Kan inte annat än älska dem. Och nu är vi snart 4 i vår familj. Min underbara lilla familj!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0