Älskade barn.

Våra fina underbara barn. Finns inte ord på hur mycket jag älskar dem. De gör mitt liv så rikt. Och min älskade sambo.

Dagarna flyter på. Vi lever nog fortfarande i nån slags bubbla. Ammar, byter blöja, nattar och leker med Pixie. Sen ammar jag lite till osv. Går upp på natten några gånger och ammar. Som sagt så är det fullt upp. Är det inte det ena barnet så är det de andra. Men jag älskar det! Dock så är det väldigt skönt att ha Emil hemma. Han ska vara hemma resten av nov förutom 4 dagar. Sen hela dec. Vilket är skönt! Sen tar han ut lite då och då. Men sommaren ska han vara hemma igen.

Idag har vi gått en promenad på morgonen. Blev yr efter en stund. Men var skönt att komma ut. Haft lite besök och imorgon kommer mera besök. På tisdag ska barnmorskan komma på hembesök. Ska bli spännande att se vad hon väger! Är fortfarande trött och lite matt. Men hon är ju inte ens en vecka än. Och hon äter väldigt mycket. Så kroppen har nog fullt upp med att fylla på mjölken. Önskar bara att såren läker snart, så det inte gör så ont att amma.

Trackback
RSS 2.0