Feber..

Njuter av att vara nybliven två barnsmor. Men mitt i all glädje finns det en jobbig sida. Mina himla bröst..känns som om allt handlar om dessa bröst! De gör så ont. Vårtorna är såriga, ömma och onda. Samtidigt som brösten gör ont. Små knölar som envist vill vara där. Måste ha en plastkupa på mig för att låta vårtorna andas och inte torka när jag har salvan. Men dessa sitter något hårt, så vet inte om det täpper till? Men har jag inte dessa torkar vårtorna till och blir till torra sårskorpor. För de har blivit såriga.

Så mitt i detta har jag fått feber. 38,4 hamnade den på. Känner mig yr, matt och hela kroppen gör ont. Mjölkstockning var det sista jag ville ha. Just nu känns det lite jobbigt..men hoppas det vänder snart! Så jag kan njuta av närheten amningen ger. Istället för att ha ångest varje gång hon ska äta.

Trackback
RSS 2.0