Älskade.

Älskar Pixie så det finns inte ord som beskriver det ens! Hon är helt enkelt mitt allt. Skulle inte kunna leva en minut utan henne. Jag smälter av kärlek. Inatt när jag gick upp på toaletten vaknade hon. När jag kom tillbaka sa hon: älskling dej mamma, och somna om i min famn. Hur underbar som helst!<3 men mitt i allt underbara vi delar under dagen, så har hon kommit i en trots ålder. Vilket är mindre kul. Men tillhör ju såklart så är bara att stå ut. Vissa dar är hon extrem och andra så är hon hur snäll som helst. Men det är som det ska vara! Barn måste få upptäcka alla känslor, och få vara arga osv. Men det finns ju gränser såklart. Dessutom trivs vi i nya lägenheten! Känslan av att kunna tvätta när man vill, slippa stå och diska allt för hand, eller bara kunna gå ut och leka när man vill! Vi har gungor runt knuten, bra små "gator" mellan husen som Pixie cyklar på. Staket kommer upp nästa vecka förhoppningsvis och sand ska fixas till sandlådan. Imorgon får vi besök av Hampus och Elisabeth. På lördag tar jag med min familj till badhuset och på söndag ska vi se nyfödda kattungar i horn. Härligt med helg! Här får ni se när Pixie målat sina tånaglar helt själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0