Börjar se ett slut..

Som sagt börjar se ett slut på flytt stöket. Min Emil var duktig igår och satte ihop två byrå och en stor bokhylla igår. Så vi blev av med det mesta av alla kartonger! Pixies rum är i stort sätt klart. Hyllan kom upp och alla kläder veks in. Är bara spegeln och nån ram eller tavla som ska upp på väggen. Vi köpte en hylla som vi har över köket, blir lite mera ordning. Idag måste jag vilka in alla Emils och mina kläder..när vi fått i ordning hemma helt och allt är på sin plats, då ska vi ta upp spjälsängen. Längtar! Vi har gått in i v 30 nu..så på lördag har vi gått 30 fulla veckor. Tiden går fort! Snart får vi se vem som gömt sig i magen, spännande. På tisdag ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0