Fixat.

Igår hade vi en fixar dag. Min pappa kom in och hjälpte oss att sätta upp staket. Super skönt! Nu behöver jag inte vara så nervös för vägen. Kan gå in på toa om Pixie är kvar ute och leker mm. Men hon gillar så klart bäst att vara ute vid gungorna o cykla runt på gågatorna kring husen. Men det kommer ju en liten snart. Så nästa år när pyret lärt sig krypa runt så blir det ju perfekt. Min mamma var även med, så vi åkte och handlade. Jag köpte blommor till de 5 krukor det fattats i. Efter vi lunchat åkte de hem. Vi fortsatte att fixa. Borrade upp tavlor o lite sånt. Så nu är det bara något mer att sätta upp. Så jag hinner till min födelsedag:) då kan jag koncentrera mig på att baka det sista och storstäda. Med tanke på att det är första gången många kommer hit då. Idag ska vi fira Emils farmor som fyller år imorgon. Sen ska vi kolla på älsklings fotbollsmatch. Så blir en ute dag med kattungar o lek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0