Höger.

Som sagt har vi en liten höger älskare! Bebis ligger nästan jämt på höger sida. Så är van vid att hela magen är sned. Men h*n börjar bli så stor nu, så det känns! 32 v på lördag..snart så är vår älskling ute! Vi pratar namn nu. Så får se vad vi kommer fram till. Vi har hunnit ändra oss två gånger. Men får se om det blir det tredje förslaget som gäller eller om vi ändrar oss igen!? Imorgon fyller jag år, 21 år. Inte länge sedan jag fyllde 20, bara ett år sedan! Men vad gammal man börjar känna sig när åldern stiger. Trodde inte jag skulle vara en två barns mamma vid 21. Men är så glad över det! Älskar mina barn. dessutom fyller Pixie 3 år om några månader. (9 feb) helt sjukt om ni frågar mig! Tänk att vi har en så stor flicka. Tiden går så fort när man har småbarn. Full rulle hela tiden och så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0