Hormoner.

Det Jobbigaste med att vara gravid, förutom smärtan av foglossning som varit sedan v 10. Som sakta suger musten ur mig, skapligt otur. Men jag vet ju att när bebis är född, då är det säkert glömt. Ja det är hormonerna. Känslan av att vara "känslig" är inte jätte kul. Sämre tålamod, ork och osäker på mitt utseende. Även om jag är sjukt stolt över magen. Så är jag mindre stolt över alla extra kg som elakt satt sig fast på min enorma!?..rumpa..runda lår och breda midja. Något mindre smickrande helt enkelt. Och låt oss inte glömma degmagen jag lär få..Längtar efter den dag som jag ser ut som vanligt. Hoppas att det kommer finnas någon tid över för mig, sen när det gäller träning. Så jag får bukt med min kropp så småningom. Detta inlägg är väl skrivet i ett hormon rus..antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0