Ingen energi idag.

Idag vaknade jag helt utan energi kändes det som. Vakna vid 6 som vi oftast gör. Men hade hellre legat kvar och sova idag. Fast Pixie vaknar på en minut så vi hoppade upp och fixade frukost. Kvart i 9 gick vi till dagis. Idag under tiden hon var på dagis orkade jag inte mycket. Har mest slappat..igår bakade jag massa snickerskakor, som jag lagt i frysen till min födelsedag. Efter dagis önskade Pixie att gå till lekparken. Så vi hängde där nån timme. Men hon ville fortsätta att vara ute så vi lekte ute hemma. Men nu har vi kommit in och ätit varsin glass. Är så sjukt orkeslös idag..men det går ju inte att vara det, med en pigg tjej som slutat sova middag. Så ikväll när hon somnat så får jag vila mig. Men hoppas jag får tillbaka min energi. Haft massa energi hela veckan. För imorgon tar Pixie helg och är ju ledig varje fredag. Hon ville få cykla på sin trehjuling och kolla om fåren är kvar. Så tänkte vi gå till Alv sen när Emil slutat jobba. Redan helg igen.. Tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0