Kroppkakor.

Något som jag verkligen älskar är kroppkakor. Inga köpta, utan de som min svärmor gör. Med rivna morötter och lök istället för fläsk. Hon vet om det, så igår när hon kom gjorde vi just kroppkakor! Åt 4 stora igår och ätit 3 idag. Ska frysa in de 3 sista. Var så sugen så åt de redan innan 10! Men med tanke på att Pixie tog morgon kl 5 så var jag väldigt hungrig. Det är nackdelen med att vi tagit bort nattsoppan..vaknar hon runt 5 så är hon inte tillräckligt trött för o somna om. Men hade hon fått flaskan hade hon somnat om..men som sagt. Har bestämt mig nu. Och det går bra! Idag ska jag unna mig att få slappa en liten stund iaf. Haft fullbokade dagar den senaste tiden, så känner av tröttheten. Ska hinna förbereda maten innan jag hämtar dock, flygande Jacob blir det. För vi ska åka och hälsa på Sylvia efter dagis idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0