Regn.

Jag klagar inte på regnet. Vår unge älskar att få hoppa i vattenpölar och ha sitt egna paraply. Igår bestämde sig Pixies mormor för att följa med till alv. Vi var där mellan 10.30-14.15 ca. Under den tiden regnade det exakt hela tiden. Men vi hade kul ändå! Såg teatrar, lunchade på vår picknik, fikade på cafét och lekte. Men eftersom jag har blivit ett ex antal storlekar större hade jag bara en tröja jag lånat av Emil. Alltså ingen jacka. Känns lite surt att köpa en stor jacka för att använda ett tag bara. Men min mamma har just hittat jackan jag hade med Pixie. Tyvärr resulterade besöket i att jag i natt har hostat. Vaknade med världens tyngsta huvud, tungt över bröstet när jag andas och början på förkylning..På morgonen kom Emils föräldrar in och vi åt frukost ihop. Sedan fick vi paket från Kreta. När de åkte så somnade både jag och Pixie och vi vilade o sov i 2 timmar! Sedan så har vi lagat mat. Pixie har badat i badbaljan hon hade som liten och nu sitter hela familjen i soffan och äter varsin klubba. Alltså en lugn lördag. Men det är skönt för vi har två dop vi ska gå på de närmaste helgerna och annat inbokat. Ikväll ska jag kanske träffa Maria och anna en stund. Och imorgon har Emil match, sista innan uppehållet för matcher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0