Soppa.

I veckan bestämde jag mig för att ta bort nyponsoppan på natten. Dels för att jag inte orkar vakna 2-3 gånger per natt och ge den. Och dels för att jag är rädd om Pixies tänder. Och dels för att vi snart kommer ha en liten som ammar om natten. Så kände att Pixie är tillräckligt stor nu, hon behöver den inte på natten. Så började med att späda ut den och hon drack lika ofta som vanligt. Igår så tog jag endast vatten. Det resulterade i att hon var vaken i nästan 2 timmar på natten och var ledsen. Jag kände mig som världens elakaste mamma:( men inatt hade jag enades vatten igen. Hon vaknade och bad om soppa. Lite ledsen blev hon. Men inte alls länge och vi somnade om. Dessutom vaknade hon inget mera sen! Så vi klev upp kl 6 och jag var piggare än vanligt. Så hoppas nu att det går lika bra resten av nätterna!:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kämpa på Frida! Du är en toppen mamma! Kramar

2012-09-21 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0