2 februari

Igår var det fredag. Tänka sig att det redan är en vecka sen som vi var inlagda. Nu sitter jag här med en betydligt piggare Zoey! Pixies förkylning är nästan helt borta i princip. Zoey har lite snor kvar och hostar till nån gång. Men inte mycket alls.

Igår hade jag och barnen en sån där mysig dag. Pixie vakna på sitt bästa humör. Vilket är skönt att variera med, under denna lite trotsigare period vi har. Efter en god middag tog jag med Zoey på en promenad med Ida. Hon somnade i vagnen strax efter 5. Emil och Pixie cykla en sväng istället. Efter en timme var vi tillbaka och tänkte zoey skulle få sova en stund. Bar in henne i sin säng. Emil åkte iväg vid 7 och hyrde film. Under tiden tänkte jag vila ögonen en stund..

Vid kl 9 vaknar Zoey för hon var hungrig. Då väcker Emil mig som först.. Frågar varför han inte väckte mig till filmen. Men han tyckte jag verkade så trött. Lägger mig i sängen istället och ammar zoey. Kollar på kl 21.15 och tänker att snart börjar farmen. Nästa gång jag kollar på kl är den på tok mycket mer..alltså hade både jag och Zoey somnat. Vi somnar om och vaknar runt 4. Ligger och myser ett slag och somnar senare om runt 5 till kl 6. Då var Pixie vaken. Idag känner jag mig rätt så utvilad! Såg filmen nu på morgonen istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0