20 februari.

Fick ligga kvar i sängen till 7. Även om vi var halvt vakna sista timmen. Men skönt att ta det lite lugnt! Så lathet har stått på schema. Är så sällan man har möjlighet till det. Men nu när jag för ovanlighetens skull bara har ett barn hemma. Då drog jag ner på tempot lite. Dock inte uppskattat av Zoey. Hon är en vagntjej. Och än har jag inte gått ut. Men hon gick tillslut med på att sova inne.

Har suttit och gått igenom kort. Ca 120 st än så länge, ska skrivas ut. Måste lägga in från kameran och från mobilen. Så det blir några till. Så blir nog imorgon istället som jag går och beställer. Sen ska jag välja vilka som vi ska göra till förstoring och dubletter. Blir även ett besök på BVC för Zoey. Spruta..fy!

När Zoey sovit färdigt, ammat och myst lite. Ja då ska vi ta tag i middagen och hemmet. Ska göra biffar till Emil är tanken. Men nu så ska jag fortsätta passa på att slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0