Blåsor.

Jag har fått massa förkylningsblåsor. Just för tillfället har jag 4 stora innanför underläppen. De gör så ont. De påminner mig hela tiden att de finns. Har dessutom känt mig matt, ont i kroppen och en hemsk huvudvärk. Mitt ena öra värker och gör ont i kväll. Är inte snorig eller hostig iaf! Tuffare att känna sig dålig, med två små än det var innan med en. Får hoppas jag slipper feber bara och att detta är tillfälligt. Zoey har hostat lite i kväll och fick suga näsan på morgonen.HOPPAS det var tillfälligt bara!!!!

Annars så har dagen mest bestått av massa tvätt. Tvättande, vikande och nybäddade sängar. Alltså inte nån jätte spännande dag. Men man måste ha såna dagar ibland med. Zoey började greppa lite efter en sak idag. Och Pixie gjorde koja. En koja alla ALLT! haha. Hon passade på när sängarna skulle bäddas. Så mysigt har vi haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0