Kvälls blogg.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Är så där trött att jag endast ser med ett öga. Så vet inte varför jag ens skriver! För har ju inget vettigt att skriva. Men har blivit mitt sätt att varva ner. Ligga och kika på iphonen innan jag somnar. Tog nyss en låååång och VARM dusch. Så skönt.

Haft en bra dag. Men den har gått fort! Efter lämningen på dagis gick jag en promenad. Hemma fick jag besök av Ullis. Vi både lunchade och fika ihop. Måste baka nya chokladbollar!!! Är knappt några kvar! Ska ju bjuda på i det helgen! Avslutade dagen med en promenad med barnen, tillsammans med Ida och Estelle. Så nu ska jag lägga mig. Inte säkert jag kan gå imorgon. Fick jätte ont igen nu ikväll..tur jag ska till kiropraktorn på fredag! Fan blir inte billigt med de besöken..funderar på att avboka. För är pengar jag inte har. Men går jag inte till honom, så är kroppen jätte mycket sämre.. Överrörlig, skolios och foglossning som inte vill gå ihop..slå på en ond nacke efter en krock som barn..ja jag är 21! Men det känns fasen inte som det....vinna på lotto. Det vore något så jag skulle kunna ta hand om kroppen. Utan ångest. Och varför inte köpa en ny? En som inte värkte. Men blir nog bra det med. Mår bättre av träning. Så får bli i vår när vi börjar ge Zoey lite gröt. Men nu ska jag allt sova! Förlåt för ett negativt avslut,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0