Sängen.

Nu ligger jag i sängen i vanlig ordning, med mobilen. Zoey somnade tidigt ikväll. Känns som tiden går lite väl fort. Ungen är ju snart 3 mån! Födde inte jag henne nyss?! På tal om tid.. 04.40 tog Pixie morgon. Ändå somnade hon inte fören 20.30 kvällen innan. Spelar ingen roll när barnen somnar på kvällen. Allt mellan 17.30-21.00, de vaknar ändå runt 5. Länge sen de ens sov till halv 6-6. Zoey har tagit efter sin syster och är lika morgonpigg. Hon somnar timmar senare. Ska inte tråka ut er om detta ämne! Är van sen 3 år med dessa tider. För alltid varit så. Men känns bara lite extra nu när jag ammar 1-2 gånger på natten med. Och vaknar för napp osv. Men vi brukar turas om att sova nån timme eller två på helgen. Och tur är väl det!

Vi har bakat nya chokladbollar idag. Men nu frös vi dem. Imorgon ska vi bestämma vad mer vi ska baka, handla och baka. Så att det bara är tårtan, städning osv kvar på fredag! Hon ska även ha ett litet barnkalas i helgen. Tänk vår stora tjej fyller 3!!<3 hon ska få det hon önskar. En snowracer. Sen köpte vi en mamma mu film, en kundvagn så hon kan leka ännu mera affär och lite pärlor. Blev inte jätte många paket, med tanke på att sowracen kostade endel. Men hon lär få massa paket av gästerna med!

Vi lekte doktor idag. En lek som uppskattas här hemma. Pixie är så kärleksfull just nu. Mycket min mamma, min pappa, min zoey eller som hon säger zovi. Finns inte ord på hur mycket jag älskar dessa flickor!<3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1005012/images/2013/pic_5112b80d9606ee146738f1b5.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0