Söndag.

Kan väl säga att natten varit allt annat än bra..totalt 4 timmar sömn för mig uppdelat på massa uppvak under dessa få timmar. Min morgon att gå upp.. Varit vaken sen 4. Vet att jag inte ska klaga, det är så att ha barn. Men så tidiga är inga som jag känner?! Går inte att tvinga barnen att sova mer. Även om jag får kommentarer om det. Kan liksom inte tvinga en bebis att sova. Och lagom när hon somnat vaknar Pixie. Och hon vill upp och äta frukost, kan inte tvinga nån som är pigg att somna om. Men men. Blir väl bättre nån gång?!

Men dagen har varit jätte bra. Barnen och jag åkte till m-lund. Där vi träffade Sylvia och hennes familj. Dagen bjöd på massa lek, prat och god middag. En mycket nöjd Pixie somnade ikväll. Busat av sig mängder av energi:) När lillan somnat så ska jag hoppa in i duschen och lägga mig senast 9 ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0