Svamp.

Igår gick jag iväg på tjejkväll. Första sen Zoey föddes. Var väldigt mysigt! Pizza, godis och cola med bästa Anna och Ullis. Såklart var finaste Zoey med! Hon var så snäll hela kvällen. Nästan så man kunde tro att hon njöt av att få va med själv. Emil och Pixie hade myskväll hemma.

Dock så ångrar jag pizzan djupt! Var svamp på. Vilket visats sig idag att Zoey inte uppskattar. Från morgonen till kvällen (kl 18) har hon mer
Eller mindre endast gråtit och haft ont i magen. Värdelös man känner sig:( knappt sovit eller ätit. Annars har vi varit i södravi och fikat. Pixie somna kl 5. Gick inte att hålla henne vaken! Och zoey kl 6. Så får räkna med en tidigare morgon. Vanligtvis har vi ju det redan tidigt 04.30-06.00. Så borde lägga mig tidigt! Men njuter samtidigt av egentid i soffan. Ska se melodifestivalen och äta lite gott. Ikväll är det Emils tur att få lite tid med vänner. Otur att det är min morgon att gå upp;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0