Tomt inlägg.

Råkade visst trycka iväg ett tomt inlägg. Så det kan bli ibland.

Sängen lockade visst. Efter 2 timmar med egentid i soffan. En semla från gullringen, godis och ett glas mjölk. Lite slö tittande på tv. Sen blev det tråkigt! Haha. Lustigt det där. Mitt i allt under dagen. När man lekt, läst, ammat och gjort allt annat man brukar göra en hel dag. Just när man känner sig lite väl trött, då önskar man sig egentid. En stund helt själv. Men när man väl får det. Ja då är det bara tråkigt! Inte van att vara ifrån barnen. Visst Pixie går sina 15 h i veckan på dagis. Men annars så är jag med dem jämt. Dålig på att ha barnvakt. Vet inte varför. Men alltid varit så. Barnens farmor fick be om att få låna Pixie, nästa vecka en natt. Jag tänker helt enkelt inte på det. Så onsdag nästa vecka är det bara Zoey och jag som umgås. Kommer kännas konstigt. Men ska ge henne massa tid. För vet att Pixie kommer ha det bra!

Nej. Nu ska jag vila lite. Se om jag kan sova en stund innan Zoey vill amma. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0