Pusta ut.

Nu kan jag äntligen börja pusta ut. Zoey ammade med aptit igår och idag. Så skönt! Och idag kom det en blöja med nr 2. Vilken har lyst med sin frånvaro sen helgen. Hon börjar även vara sig själv nu:) En liten glad tjej<3

Gick en promenad på morgonen. Nu sitter jag i soffan och äter GODIS! Ja ni läste rätt. Fast det inte är helg. Men nu idag "unnar" jag mig faktiskt det. Mått så dåligt i flera dagar. Nu när jag äntligen kan börja slappna av..så kände jag att idag får jag lyxa till det. Hade gärna gått en promenad ikväll. Men min höft har sagt ifrån nu i em. Så äter faktiskt min andra påse godis.. Men har "bara" 4 kg kvar till min inskrivnings vikt. Och 6 kg kvar till normal vikten. Med tanke på en vikt uppgång på 22kg känns det rätt okej. Hon är ju bara 11 veckor. Jag behöver en dag då och då med fusk. För att orka vara nyttig resten! så nu ska jag mysa med mini tills hon somnar! Och stora tjejen sover redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0