Tisdag.

Vi är redan inne på dag 2, på denna nya vecka. Innan man vet ordet av så är det helg igen. Denna helg har varit mysig. Vi tog en tripp till Norrköping för att bo där över helgen. Vi fick ett varmt välkomnande av Emils härliga mormor och morfar. Barnen var snälla hela helgen. God mat bjöds det på. Sedan en tur till köpcentret. Där hittade jag träningskläder, promenadskor mm. Emil hittade sig en ny mobil, då den andra gett upp. Barnen fick varsin leksak av dem. Pixie valde en talande gris.

Igår gick vi till pulkabacken med Elisabeth och Hampus. Sen fick de leka hemma hos oss. Mycket mysig dag. Idag har jag efterkontroll..vilket jag inte ser fram emot! Sedan ska jag även klippa mig i em. Känns konstigt att jag ska gå iväg helt själv!! Är dålig på det. Men svårt när jag bara ammar, eftersom hon gärna äter kort men ofta.

Igår började jag och Zoey gå en promenad. När vi gått en sväng så får jag sms av Ida. Hon vill ut och gå. Det slutar med att jag går en promenad på nästan 2h igår kväll! Men jag behöver motion så.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1005012/images/2013/pic_50f506f49606ee66fc081ff8.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0