Torsdag!

Har hållit mitt löfte om promenader. Har till och med gått mera än tänkt. Gått nästan 6h totalt denna vecka redan! Går varje morgon, men även gått på kvällen ibland. Skönt:) så 2,4mil totalt än så länge. Laddat ner appen runkeeper. Vilket är kanon! Den håller koll på hur länge, långt och ofta man går:D dessutom sover lillan så skönt i vagnen!

Idag har jag tagit tillvara på tiden. Dammsugat, fixat tvätten, disken mm. Skönt att passa på när Pixie är på dagis. Hade behövt vila igentligen. Men vem hinner det?! Då försvinner tiden..men får skylla mig själv. Får vara tråkig ikväll igen och släcka senast 10. Att det alltid ska vara bra på tvn, på kvällen?! Zoey sover oftast hela tiden Pixie är på dagis. Hon vaknar lagom när vi hämtat och kommer hem. Då somnar Pixie. ( denna vecka har hon sovit middag) när Pixie vaknar somnar oftast Zoey igen.

Zoey vägde 4,9 kg och är 58 cm lång! Stora tjejen nu. Mina älskade flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0