Ute lek.

Idag följde kusin Vincent med till Pixies dagis. De fick åka snowracern hem. Efter massa lek och bus hemma gick vi ut. Barnen ville till lekparken så vi gick dit. Haft en mysig em med syster och syster sonen!

Älskade zoey har blivit förkyld:( åh önskar att jag kunde vara det istället! Hon orkar inte amma så länge och är jätte snorig. Hoppas det går över fort!

Testade en ny soppa idag. Kokade morot, potatis, lök och broccoli i vatten med buljong. Sedan la jag i matlagningsgrädde och mixade soppan. Blev jätte gott! Hade önskat en promenad ikväll. Men min höft/ljumske är inte med mig alls...hann gå 3km på morgonen iaf. Men tråkigt när man är sugen! Får bli en god glass framför tvn senare istället. Inte fy det heller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0