Alv.

Idag tog vi ännu en tur till alv. Nu följde även Lina med oss. Idag såg vi lite mer än vi brukar. Var borta en sväng vid borgen, törnrosdalen och sen det vanliga som Pippi, Emil mm. Ett bra besök helt enkelt.

Emil tyckte även att Pixie skulle följa med han till horn. Han skulle träna ikväll och imorgon ska vi till Linköping. Så blir smidigast så. Men Pixie ville hellre umgås i Horn under tiden. Var så länge sen hon sov över själv. Sist var för 5 mån sedan. Och då när Zoey hade rs. Så känns i mamma hjärtat att inte ha min älskade pratglada tjej hemma.. Men hon ville så gärna. Hon sa innan hon åkte: men mamma, vi ses imorgon igen. Och hon har det bra och får all uppmärksamhet:)

Så under tiden har jag och min syster lina bakat kladdkaka. Som vi dessutom åt upp...fy skäms!?.. Sedan har Zoey fått bada. Hon somnade tidigt ikväll. Redan halv 6.. Men knappt sovit middag idag. Men igår somnade hon senare än vanligt, 19:20 och vaknade 04:30. Så undrar hur tidigt det blir nu. Ligger och ammar henne nu och ske sova så småningom.

Vill så gärna se Lars Winberbäck i Linköping. Han spelar den 18 okt! Men beror på om det går. Även om zoey har bytt ut en hel del mål till mat på dagen. Så ammar hon kväll, natt och morgon jämt och nått mellanmål på dagen. Men mycket kan hända tills dess. Men tror inte hon kommer ha slutat amma då. Så ska väl inte längta för mycket! Men kanske skulle kunna få henne att ta flaska för en kväll. Vem vet? Eller så får jag avstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0