Feber

Emil har varit förkyld en längre tid. Tyvärr har Zoey tagit del av hans förkylning. Eftersom vi varit i Horn sen lör fm tills idag så har jag inte haft hennes temp med mig. Glömde den helt för förkylningen kom i helgen. En gnällig Zoey hade vi igår och inatt var hon mera vaken än sov. Dock var hon ändå ganska pigg på fm. Frågade Ullis om vi skulle ses trots hennes förkylning. Och hon somnade och sov i 2 1/2 timme! Med tanke på att hon endast sovit 20-30 min ca 2 ggr på en hel dag och gått upp runt halv 5-5 tänkte jag: hon sover ikapp! men när jag kollade hemma..så visade tempen på 38,7.. Så det förklarar varför hon ätit så dåligt och sov länge! Endast bröstet har hon velat ha idag. Min lilla tjej<3

Nu somna båda barnen tidigt..kl är endast 18..så får se om Zoey kan sova eller om hon vaknar sen. Vi har annars haft en bra dag. Cyklat och lekt på torget. Börjar känna mig duktigt. Nu kan jag styra Zoeys vagn samtidigt som jag puttar på Pixie och hennes cykel i backar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0