Första..

Första gången som vi har barnvakt till Zoey idag. Nervöst innan så klart. Men är jag som måste jobba med mig själv. Det gick ju hur bra som helst! Och det visste jag såklart att det skulle göra. Fick en tre timmars "dejt" med Emil. Sist vi gjorde något utan barn var för nästan ett år sen..då gick vi på bio.

Vi tog en fika på ett café i kisa, åkte till en rastplats med fin utsikt och avslutade med mat på campingen i horn. Välbehövlig stund.

Idag har vi annars haft Elisabeth och Hampus på besök. Barnen hade saknat varandra. Så ska ses i början i veckan igen. Tyvärr hinner vi inte hänga med kompisar hela tiden. Så blir kul när man väl får ihop det:)

Myst ner mig jämte Zoey som nyss somnat om. Imorgon ska vi gå på marknaden i horn först en snabbis. Sedan ska jag och barnen till gnagardalen, för att se folkrace. Måste se min bror, även om vi missar hans första heat. Hoppas barnen är glada och sugna på folkrace imorgon. Då jag går själv med dem. Men bara jag för se David köra.

Känslan att inte räcka till och vara otillräcklig. Finns det något värre? Känns som man försöker vara alla till lags, så glömmer man sig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0