Fredag.

Kan inte säga det för många gånger, men vare måste tiden gå så fort? Nu när man vill att den ska gå sakta.

Denna natt sov Pixie halva i sin säng. Sen la sig Emil och hon i soffan. Tur det för Zoey var vaken en timme innan hon sov en timme till. Vaknade sen 05:30 och Pixie 06:30!! Men älskade Zoey somna i vagnen 09:15 och sov till 10:50 Så hon behövde verkligen sova. Jag fick ligga kvar och sova sen. Strax innan 9 kommer min fina familj in och väcker mig. Emil och barnen har gjort "hotell frukost" igen! Han skämmer bort mig. Hur tråkigt kommer det inte bara utan han sen?!

Strax ska jag och barnen besöka Sylvia. När vi är där tänkte vi köpa godis i M-lund. Och sen är tanken att grilla korv i min mammas stuga till middag. Så dagen blir nog tipp topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0