Fula ord.

Fula ord är vad jag känner för nu. Orkar inte mer. Vill ha en bra kropp! Har ju inte ens hunnit fylla 22. Ska jag behöva ha så ont att jag vaknar på natten? Att det värker jämt och jag känner mig sur. För orkar inte. Men jag är så bra på att dölja det. För det mesta, nästan jämt. Den har funkat ett tag. I flera veckor. Men så gav den upp sakta med säkert igår, idag har den gett upp helt. Gör ont mest när jag går. Men känner av värken hela tiden. Men det är värt det. Vi fick vår fina underbara Zoey! Men varför kan den bara inte bli bra? Hon är ju här nu.

Ibland vill jag bara skaka om verkligheten. Att allt ska bli som förr. När man var mindre, när man inte såg så tydligt. Men nu, när man är äldre, och får vara äldre än de äldre. Ja vad säger man. Vem tar emot när orken tar slut. När hjärtat är fullt. För snart, snart brister det. Inte för en, utan för alla.

I såna tiden är det skönt att ha sin fina familj. Mina underbara tjejer och man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0