Gottegris.

Om man är en gottegris som jag, som äter godsaker oftare än man borde.. Ja då är dessa chips ett tips! Eftersom jag gärna äter något( gärna varje kväll) till tvn.. ( måste skärpa mig, men hur?!) är inte så nöjd över kroppen, borde gå ner ett par kilo, men intalar mig att när Emil börjar jobba igen..då ska jag försöka? ( kommer inte lyckas, säger ju jämt så..)

Men till saken. Chipen är goda, inte friterade och innehåller bara ca 8% fett. Skillnaden är att de är hårdare än vanliga. Så denna påse njuter jag av i min tystnad ikväll. Mannen är iväg och grillar. Barnen sover. Ska väl inte vara uppe allt för länge. Fick feber idag, så vill gärna att den är borta imorgon! För då har vi planer hela dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0