Lekpark

Idag har jag och barnen varit själva utan Emil tills i em. Han har förberett parkeringar i horn inför marknaden i helgen. Men innan han åkte så hade han fixat frukost och gav mig några timmar att sova. Min fina. Dagarna blir betydligt kortare när man kliver upp 8 istället för 5!

Vi slöade hemma och lekte. För att sedan spendera ett par timmar i källängen. Där även Estelle och Ida var. Tiden gick fort och vi åt en sen lunch hemma. Fick lite besök av min mamma. Passade bra för Pixie och jag bakade chokladbollar. Men nu har vi ätit pannkakor och Zoey fick smaka. Dock kom inte så mycket i magen. I ca två veckor tyckte hon burkmaten var okej. Men nu får jag bara kasta allt. Så ska göra storkok på egen och frysa in. Gjorde så till Pixie. När barnen somnat ska jag och min älskling se lite serier på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0