Lördag.

Vi åkte till horn i tors. Ätit massa god mat, spenderat timmar ute i den friska luften och umgåtts. Barnen har badat i balja ute. Lekstugan har kommit ett steg närmare att bli klar.

Idag åkte jag och barnen hem. Emil fick lite "fritt" från oss tills imorgon em/kväll. Men jag och barnen har haft en bra dag. Spenderat ett par timmar med min syster Anna och Vincent. Kollat fåren, hoppat studsmatta och badat.

Pixie och jag köpte varsin sallad på Ica och lite lördags godis. Vid 5 började båda bli trötta, Pixie bad om att få sova. Men mitt i skrev Ida och frågade om vi ville ses. Så vi gick till lekplatsen vid vimarskolan. Så istället somnade båda vid 7. Ska slappa vid tvn och äta massa choklad.. Mina små flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0