Solig dag!

Haft en helt underbar dag. Nu när Zoey äter så bra på dagen, kände jag för att få lite egentid med min fina vän Anna. Så första gången sen hon föddes åkte jag iväg själv, för att vila lite och samla ny energi.

Jag och Anna åkte till Ica och köpte med oss mängder av gott. Tog sen bilen vidare till tjurstorp där de har en fin badplats. Solade, åt och fikade och pratade mängder. Rodde ut till en flotte där vi spenderade några timmar.

När jag kom hem, åkte vi och badade i krön efter ett tag. Vi fick sällskap av Sebbe och Anna följde även med. Det var kul att åka dit och äta. För hälsade på de jag jobbade med förra året. Nu sover båda tjejerna helt utslagna. För de hade varit med Emil på Alv, när jag var iväg. Så nöjda med dagen tror jag allt.

Känner nu att jag borde smörjt in mig. Men försent nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0