Stoet steg,

Idag tog vi det stora steget..att flytta in Pixie i barnrummet. Alltså hennes säng. Känns som ett stort steg, för mig. Att inte ha henne jämte oss på natten.. Ja konstigt helt enkelt! Dock tror jag inte hon lär sova hela natten i sängen ändå. För det brukar hon inte. Men med tiden sover hon nog längre och längre stunder. För just nu stör barnen varandra. Pixie pratar väldigt ofta i sömnen och Zoey vaknar och ammar. Så får se om det blir bra detta:)

Idag åkte Emil, jag och Zoey till Linköping. Men flest tog jag och Zoey en lång promenad kl 07:15 med min vän Anna. 08:30 var vi hemma igen. Kändes hurtigt;) men med all kladdkaka jag åt igår så.. Unnade mig dock en glass på stan idag. Vi hittade en hel del. Jag en jacka, klänningar och Emil nya converse. Även på Ikea hittade vi lite. En sänghimmel till Pixie med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0