Tisdag.

Denna dag har gått fort, liksom alla andra. Min bror D kom
Lite spontant till oss igår kväll. Så han har varit hos oss till lunch tid. På fm fick vi fika besök av Emils föräldrar, lillasyster och morbror med fru.

Annars har vi hängt på torget och lekt. Kikat lite i affärer och lagat mat. Efteråt önskade Pixie att få cykla själv till lekparken med Emil. Att en sån liten tjej är så kärleksfull. Hon hade sagt: vad mysigt att det bara är du och jag pappa. Så jag och Zoey tog en promenad för att köpa jordgubbar. Efter ett bad somnade tjejerna tidigt ikväll. Halv 6 och 6.

Jag är dum. Kan fasen inte låta bli socker:( blir så ledsen på mig själv. Får försöka börja röra på mig mera istället då.. Eller acceptera att jag inte är slimmad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0