Vår dag.

Vi vad hos Hampus med familj vid 10. Tanken var att bada men vädret var inte super skönt med all blåst. Så barnen lekte hemma istället och vi blev bjudna på lunch. Läskiga piraterna var favoritleken. Zoey åt jordgubbar i hennes "smakare" som faster Emelie fixat. En skön dag. Dessutom slukade hon maten jag kokade ihop idag! Hon gillar annars gröt, fruktpure, färska jordgubbar, äpple mm. Men ingen mat i burk. Inte så hon blir mätt. Mixade sötpotatis, färskpotatis, en skiva kalkonskinka, osaltat smör och vatten. Jätte gott tyckte hon!

För övrigt så har jag bytt ut mitt lockiga långa svall..mot en "tuffare" frippa.. Rakad sida, ur tunnat och uppklippt med sne lugg. Vågat att bara byta sådär. Men ville testa något nytt! Nästa gång ska jag raka ännu kortare.

https://cdn1.cdnme.se/1005012/6-3/pic_51e45685ddf2b317db55c2fa.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/1005012/6-3/pic_51e4568f9606ee0f5108b0a9.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0