Envis.

Envis förkylning måste jag säga. Än mår jag inte bra. Har sån huvudvärk och ont i hela pannan och bakom ögonen. Feber från och till på kväll och morgon. Men snart hoppas jag på att må bra. Hatar att känna mig så begränsad..vill kunna ut och leka och ut och gå! Och inte vara så tråkig..

Pixie är feberfri, endast förkyld. Men inte så farligt som tur är:) dock ganska trött efter denna vecka. Hon somna redan nu vid 11 för att sova lunch. Så om hon vill får hon gå till dagis, efter en veckas uppehåll.

Zoey har feber och fått en ny förkylning..jätte snorig. Får hoppas det ger med sig. Hon sover så dåligt när hon är sjuk. Så inatt har det knappt blivit 5 timmar utspritt. Emil gick upp med barnen en stund, men kunde knappt somna om ändå. Så typiskt att man ska hosta och bli täppt så fort man lägger sig! Men båda barnen sover nu. Kan dock inte lägga mig. Zoey sover så löst att jag måste klappa på henne och sitta helt still så hon inte vaknar. Huvudsaken att de får vila<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0