Feber.

Inte haft tid att skriva här på ett litet tag. Pixie fick hög feber i lördags kväll. Så hon har legat i hög feber ända tills idag.( tis morgon) så hoppas den håller sig borta! Hon är inte helt feberfri men nästan. Dessutom ville hon ha lite frukost. Väldigt skönt! Hon har knappt ätit något, utan bara druckit och ätit isglass. Nu håller vi tummar och tår att Zoey inte smittats!

Idag är jag trött..Zoey har ätit varannan timme hela natten, fram till kl 03.30 då har vi endast sovit 30 min sen dess. Jag har ju mjölk så det räcker. Så frågan är om hon är väldigt tuttig en period nu för hon somnar fort med bröstet, eller en tillväxtfas där hon kräver ännu mera mjölk och mina bröst inte hunnit ställa in sig än till det? Eller om det är dags att börja med lite gröt på kvällen? Hon är ju ändå 4 månader imorgon! Får avvakta och se i veckan hur vi gör. Får ringa och rådgöra med BVC. Vill helst amma helt ett tag till. Men samtidigt måste man ju följa behoven. Och även om hon äter ett mål gröt, så ammas hon ju mycket.

Idag strålar solen, även om det är kallt ute. Så efter vi haft besök av prästen och ätit lunch. Ja då för vi ta oss en promenad!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0