Kupp?

Ibland tror jag allt barnen har en kupp. En inte låta mamma sova kupp.. Idag vakna zoey strax efter 4, kl är snart kvart över 6 och hon är pigg än. Ammat en gång på det med. För en gångs skull sover Pixie. Hon har vaknat runt 5 hela veckan. Så lagom när hon vaknar kommer nästa sova. Får väl brygga mig en kopp kaffe och intala mig att jag överlever på minimum sömn. Har ju inget val ändå!

Men vi ska väl ta oss igenom denna dagen med. Med ett leende på läpparna. Finns ingen anledning att hänga läpp, sova får man väl göra om typ 20 år eller så.. Barnsång och köpa något mer till Emil står på fm schema. I em vet jag inte alls. Emil åker iväg på borta match. Så barnen och jag är nog hemma och leker. Det är ju fredag idag, då brukar Pixie få välja något gott. Så har vi mys som Pixie säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0